.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاص بالگرد برای آراء مناطق صعب العبور گیلان

مدیرکل انتخابات گیلان گفت: یک فروند بالگرد برای جمع آوری آرای مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناطق صعب العبور استان گیلان اختصاص یافته است.

کبری مهرورز اظهار داشت: این بالگرد در مناطقی که احیانا مشکلی بابت انتقال صندوقهای اخذ رای، شمارش آرا، مسائل امنیتی انتخابات و... ایجاد شود، بکارگیری خواهد شد.

وی همچنین به تعداد عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات دهم در استان اشاره کرد و افزود: در این دوره از انتخابات 35 هزار نفر از عوامل اجرایی، امنیتی، نظارتی و بازرسی بر روند اجرایی انتخابات مشارکت می کنند.

مدیر کل سیاسی استانداری گیلان با بیان اینکه دو هزار و 431 شعبه اخذ رای کار جمع آوری آرای مردم را در استان برعهده دارند، گفت: از این تعداد دو هزار و 59 ثابت و 372 سیار است و همچنین از این تعداد 818 شهری و یک هزار و 613 صندوق روستایی است.

مهرورز همچنین عنوان کرد: در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک میلیون و 576 هزار و 46 نفر واجد شرایط رای در استان گیلان وجود دارد که از این تعداد 117 هزار و 23 نفر رای اولی هستند.

وی در ادامه از آحاد مردم استان گیلان خواست در ساعات اولیه رای گیری در پای صندوقهای رای حاضر شوند تا با ترافیک سنگین و صفوف طولانی رای دهندگان مواجه نشوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.